Hírek, események


Összeütközött és leégett egy T5C5 kocsi Kőbányán (2014. január 16.)

Emlékdélután a 43-as villamosnak (2013. november 30.)

Nosztalgia járat a 9-es villamos vonalán! (2011. november 6.)

Villamos Nap Kamaraerdőn (2011. szeptember 3.)

Gyereknapi nosztalgiavillamos Budán (2010. május 29.)

30 éve jár Tátra Budapesten - különjáratok, nyílt nap (2010. március 27-28.)

Karácsonyi kivilágított nosztalgia UV a 2-esen (2009. december 7.)

Nosztalgia villamosok Kamaraerdőn (2009. szeptember 27.)

Nosztalgia UV villamosjárat Budán (2009. augusztus 15.-szeptember 27.)

HÉV-történeti kiállítás Szigetszentmiklóson (2009. április 16-26.)

Kiállított villamos a Baross utcában (2008. augusztus 22.)

120 éves a budapesti villamos (2007. november 17-25.)

56-os forradalmi UV a Nagykörúton (2006. október 20-23.)

Újra megjelent a Régi magyar villamosok c. könyv (2006. július 24.)

Villamosból vont kordon a Kossuth Lajos téren (2006. június 22.)

Képek a 6-os körtéri hurokvágányának utolsó napjáról (2006. május 19.)

Combino próbafutás az 1-esen (2006. április-május)

50 éves az UV és bemutatkozik a Combino (2006. március 31. - április 1.)

Megérkezett az első Siemens Combino Budapestre (2006. március 14.)

Összeütközés a Kálvin téren (2005. december 5.)

Savoya Parkhoz terelve közlekedett a 41-es (2005. augusztus 27-28.)

Meghosszabbodott a 18-as (2005. február 1.)

Meghosszabbodott a 41-es (2004. november 1.)

Ütközés a Lánchíd budai aluljárójában (2003. október 28.)

UV szerelvények segítettek a havazásban a Nagykörúton (2001. december 13.)

Dokumentumfilm megszüntetett villamosokról (2001.november 27.)

Nosztalgiamenet a 9-esen (2001. november 1.)

Ütközés a Vajda Péter utcánál (2001. október 2.)

Itt a TW6000-es villamos ! (2001. február 28.)

Megszűnt a 23-as villamos (2000. december 16.)

Új megállóhely a 99, 99A autóbuszok vonalán (2000. december 4.)

13-asok és 28-asok a Kápolna téren (2000. november 13.)

Könyvtár villamos emlékjárat (2000. szeptember 30.)

Megjelent a Régi magyar villamosok c. könyv (2000. július 7.)

A Népszabadság cikke honlapunkról (2000. június 28.)

2000. évi forgalmi változások (2000. március 6.)

Emlékmenet a 20 éve szolgáló 4036-os kocsival az 59-esen (2000. február 1.)

Volánbusszal ütközött a 28-as (1999. december 2.)

Típuscsere a 152-esen (1999. szeptember 7.)

Megszűnik a 10-es autóbusz-viszonylat (1999. augusztus 31.)

A Déli pu. lezárásával kapcsolatos Etele téri változások(1999. augusztus 30.)

Változások a 38A, 50, 138, Tétény-busz autóbuszvonalakon (1999. szeptember 1.)

Házfalnak ütközött a 133-as (1999. augusztus 2.)

Típuscsere a 10, 103, 124-es autóbuszvonalakon(1999. augusztus 29.)

Baleset és terelések Kőbányán (1999. július 21.)

Leégett a 3421-es (1999. július 7.)

Öttusa VB különjárat a Margitszigetre (1999. július 7.)

Új rendszámok a BKV Rt. autóbuszain (1999. június 18.)

Volánbusz jár a 88-ason (1999. június 8.)

Június 1.-től IK 260-as jár az 50-es és 141-es autóbuszvonalakon is (1999. június 1.)

Változások a 12, 17, 18A, 102, 150, 170, 185 jelzésű autóbuszvonalakon (1999. április 26.)

Összevonják a 19-es és 136-os autóbuszjáratokat(1999. március 1.)

Pestszenterzsébet neve újra Pesterzsébet (1999. január 28.)

Vízcsőtörés a Népszínház utcában (1998. november 2.)

Hosszabb a 14-es ! (1998. július 31.)

UV a 6-oson ! (1998. május 12.)

Leégett egy HÉV Csepelen (1998. április 4.)

Kiégett egy 50-es villamoskocsi (1998. március 7.)

"A villamos a legbiztonságosabb" -- olvastuk a Népszabadságban

Megszökött egy villamos a kocsiszínből (1996. július 22.)


Vissza az elejére
Vissza a kezdőlapra