A FAV régi kocsijai

állományba vétel pályaszám rekuperáció felszerelése „B” vez. állás megszüntetése, M+P vezérlőcsatlás felszerelése M+P szerelvény pályaszáma állományból törölve további sorsa megjegyzés
1896.. 1 1937.09.18 1960.10.24 1+81 1973.11.05 Deák téri FAV múzeum  
1896.. 2 1937.06.24 1960.10.24 2+82 1974.03.29    
1896.. 3 1937.06.15 1960.10.24 3+83 1974.03.29    
1896.. 4 1937.09.03 1960.10.24 4+84 1974.03.29    
1896.. 5 1937.09.27 1960.11.21 5+85 1974.03.29    
1896.. 6 1937.10.13 1960.11.21 6+86 1974.03.29    
1896.. 7 1937.07.14 1960.11.28 7+87 1974.03.29    
1896.. 8 1937.10.05 1960.12.10 8+88 1974.03.29    
1896.. 9 1937.06.02 1960.12.10 9+89 1963.04.05 Leégett a 89-es pályaszámú pótkocsi ezután a 16-os motorkocsival közlekedett
1896.. 10 1937.08.10 1960.12.17 10+91 1974.03.29    
1896.. 11 1937.08.19 1960.12.17 11+90 1974.09.07 Mûködõ nosztalgia-motorkocsi  
1896.. 12 1937.09.11 1960.12.20 12+92 1974.03.29 Hannover  
1896.. 13 1937.10.16 1960.12.20 13+93 1974.03.29    
1896.. 14 1937.08.30 1960.12.22 14+94 1974.03.29    
1896.. 15 1937.07.30 1960.12.22 15+95 1974.09.07    
1896.. 16 1937.07.08 1963.04.05 16+89 (1963-tól) 1973.09.25 Leégett  
1896.. 17 1937.08.07 nem történt meg   1963.04.05 Leégett  
1896.. 18 1936.04.03 1960.01.06 18+80 1974.03.29 Brno, majd Boston  
1896.. 19 1937.07.23 nem történt meg   1973.11.05 Deák téri FAV múzeum  
1896.. 20   1959.06....   1934.10.13-án selejtezték, múzeumba került.  1944.03.10-én visszavéve az állományba, 1966-ban Vágóhíd UV mûhelybe szállítva, 1975-ben elbontották.

Készítette: Hajtó Bálint eredeti lapját felhasználva Istvánfi Péter