BVVV 2500-3000-esek állománya


2500-asok (BVVV F típus)

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BVVV psz.
BSzKRt. psz.
acélvázasítva
ikresítés
selejtezve
megjegyzés
196
2500
Z.1958.08.18.
1974.09.22.
2574
1981.01.19.
az első paravánfalas ikerpár a sorozatban
197
2501
Z.1959.09.30.
 
1977.01.01.
szólókocsi maradt
198
2502
Z.1958.11.29.
1973.08.17.
2580
1981.01.19.
 
199
2503
Ny.1957.05.23.
1968.03.30.
2060 -> 2550
1981.01.19.
 
200
2504
Ny.1957.02.27.
1969.09.12.
 2562
1980.10.22.
 
201
2505
Ny.1957.10.03.
1968.21.21.
2554
1980.10.10.
 
202
2506
Ny.1957.01.24.
1970.06.30.
2570
1980.10.10.
 
203
2507
Z.1959.10.30.
1974.12.01.
2590
1981.01.04.
 
204
2508
Z.1959.06.30.
1974.12.01.
2591
1981.01.04.
 
205
2509
   
1947.07.04.
háborús sérült
206
2510
Z.1959.06.30.
 
1977.01.01.
szólókocsi maradt
207
2511
Ny.1956.09.01.
1969.12.31.
2564
1980.10.22.
 
208
2512
Z.1959.02.13.
1973.09.08.
2586
1981.01.20.
 
209
2513
Ny.1956.09.23.
1968.03.30.
2061 -> 2551
1981.01.20.
 
210
2514
Ny.1957.06.14.
1968.12.21.
2555
1980.10.10.
 
211
2515
Ny.1956.12.22.
1970.01.04.
2565
1980.10.22.
 
212
2516
   
1947.07.04.
háborús sérült
213
2517
Ny.1957.03.18.
1969.04.01.
2559
1980.10.10.
 
214
2518
Z.1959.09.24.
 
1977.01.01.
szólókocsi maradt
215
2519
Ny.1956.09.30.
1969.07.04.
2560
1980.10.22.
 
216
2520
Z.1960.05.31.
1973.06.22.
2584
1981.04.01.
 
217
2521
   
1947.07.04.
háborús sérült
218
2522
Ny.1958.04.18.
1969.12.20.
2566
1980.10.10.
 
219
2523
Ny.1956.08.22.
1969.07.04.
2561
1980.10.22.
 
220
2524
Ny.1956.07.23.
1968.12.29.
2556
1980.10.10.
 
221
2525
Ny.1957.11.06.
1968.12.29.
2557
1980.10.10.
 
222
2526
Z.1958.12.19.
1973.03.17.
2581
1981.01.19.
 
223
2527
Z.1960.04.29.
1973.06.22.
2585
1981.04.01.
 
224
2528
Ny.1956.09.11.
1970.08.31.
2572
 
leállítva: 1984.08.15.
1984: DKV 1984
225
2529
Ny.1957.03.11.
1970.06.30.
2571
1980.10.10.
 
226
2530
Ny.1957.07.09.
1969.12.20.
2567
1980.10.10.
 
227
2531
Z.1958.09.16.
1973.04.01.
2582
1981.01.19.
 
228
2532
Ny.1957.06.26.
1968.06.29.
2062 -> 2552
1980.10.10.
 
229
2533
Ny.1957.02.20.
1970.08.31.
2573
 
leállítva: 1984.08.15.
1984: SzKV 314
230
2534
Z.1958.09.30.
1972.09.22.
2575
1981.01.19.
az első paravánfalas ikerpár a sorozatban
231
2535
Ny.1957.01.12.
1970.06.03.
2568
 
leállítva: 1984.08.15.
1984: DKV 1884
232
2536
Ny.1957.07.26.
1969.09.12.
2563
1980.10.22.
 
233
2537
Z.1958.10.17.
1973.04.01.
2583
1981.01.19.
 
234
2538
Z.1960.05.31.
1972.12.09.
2578
1981.01.19.
 
235
2539
Z.1960.03.31.
1972.12.09.
2579
1981.01.19.
 
236
2540
Z.1959.10.19.
 
1977.01.01.
szólókocsi maradt
237
2541
Z.1958.10.31.
1973.12.29.
2589
1981.04.01.
 
238
2542
Ny.1957.12.31.
1968.06.29.
2063 -> 2553
1980.10.10.
 
239
2543
Ny.1957.05.23.
1970.06.03.
2569
 
leálítva: 1984.08.15.
1984: SzKV 313
240
2544
Z.1958.08.13.
1973.09.08.
2587
1981.01.20.
 
241
2545
Z.1958.10.31.
1972.12.23.
2577
 
leállítva: 1984.09.01.
Angliába (Bradford) került
242
2546
Z.1959.09.30.
 
1977.01.01.
 
243
2547
Ny.1958.10.01.
1972.12.23.
2576
 
pályaszámtömrítés: 2521II
leállítva: 1984.09.01.
Angliába (Bradford) került
244
2548
Ny.1958.08.13.
1969.04.01.
2558
1980.10.10.
pályaszámtömrítés: 2516II
245
2549
Ny.1958.10.31.
1973.12.19.
2588
1981.04.01.
pályaszámtömrítés: 2509II
Ny - nyitott kivitel (lecsapható ajtós)
Z - zárt kivitel (tolóajtós, paravánfalas)
Egyes kocsik utólag kaptak zárt kivitelt.

2600-asok (BVVV G típus)

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BVVV psz.
BSzKRt. psz.
acélvázasítva
eladva
selejtezve
megjegyzés
246
2600
1960.12.31.
 
1978.04.10.
 
247
2601
1959.06.30.
 
1981.04.01.
 
248
2602
 
1965.07.01.
DKV 319
1972.12.16.
FVV leállítva: 1964.07.11.
ikresítve a 2616 -> DKV 320-szal, a kocsiszekrény átépítésével.
249
2603
1959.06.30.
 
1977.12.24.
 
250
2604
1960.06.30.
 
1978.04.10.
 
251
2605
 
1966.06.08.
DKV 323
1973.09.30.
FVV leállítva: 1964.07.29.
ikresítve a 2625 -> DKV 324-gyel, a kocsiszekrény átépítésével.
kétoldali ajtós kiveitelben
252
2606
1959.05.25.
 
1981.04.01.
 
253
2607
1961.09.30.
 
1977.12.31.
 
254
2608
 
1964.12.31.
DKV 318
1973.09.30.
FVV leállítva: 1964.01.28.
ikresítve a 2614 -> DKV 317-tel
1970-ben baleset miatt szétszedték az ikerpárt, párját selejezték,
1970.04.07.: a 2852 -> DKV 327-tel ikresítették,
ekkor a 4440 -> DKV 169 pótkocsi lett középre csatolva.
1973-ban selejtezve, helyére a 2618 -> DKV 313 kerül.
255
2609
1960.10.15.
 
1977.12.31.
 
256
2610
1959.03.31.
 
1977.12.24.
 
257
2611
 
1965.07.28.
DKV 321
1975.06.23.
FVV leállítva: 1964.07.04.
ikresítve a 2613 -> DKV 322-vel, a kocsiszekrény átépítésével.
258
2612
1959.
 
1978.04.10.
 
259
2613
 
1965.07.28.
DKV 322
1975.06.23.
FVV leállítva: 1964.05.13.
ikresítve a 2611 -> DKV 321-gyel, a kocsiszekrény átépítésével.
260
2614
 
1964.12.31.
DKV 317
1970.01.22.
FVV leállítva: 1963.04.05.
ikresítve a 2608 -> DKV 318-cal
1970-ben ütközött a 2856 -> DKV 328-cal
261
2615
1959.09.11.
 
1977.11.04.
 
262
2616
 
1965.07.01.
DKV 320
1972.12.16.
FVV leállítva: 1964.06.
ikresítve a 2602 -> DKV 319-cel, a kocsiszekrény átépítésével.
263
2617
1960.08.31.
 
1978.04.10.
 
264
2618
 
1963.11.30.
DKV 313
1974.12.31.
FVV leállítva: 1963.04.05.
ikresítve a 2623 -> DKV 314-gyel
1967.02.27. közbecsatolt pótkocsi 4323 -> DKV 158, a 6-os vonalra
1973.09.30. a párja a 2852 -> DKV 327 -> DKV 317II
közbenső pótkocsija ekkor a 4440 -> DKV 169 lett
265
2619
1960.06.26.
 
1978.04.10.
 
266
2620
1961.06.30.
 
1978.04.10.
 
267
2621
1959.05.30.
 
1970.09.16.
 
268
2622
1959.07.17.
 
1978.04.10.
 
269
2623
 
1963.11.30.
DKV 314
1973.09.30.
FVV leállítva: 1963.04.05.
ikresítve a 2618 -> DKV 313-mal
1967.02.27. közbecsatolt pótkocsi 4323 -> DKV 158, a 6-os vonalra
270
2624
1959.07.31.
 
1981.04.01.
1984 után: Hollandiába került. 2004-ben hazahozták Budapestre.
271
2625
 
1966.06.08.
DKV 324
1973.09.30.
FVV leállítva: 1964.07.31.
ikresítve a 2605 -> DKV 323-mal, a kocsiszekrény átépítésével.
kétoldali ajtós kiveitelben
272
2626
1959.06.26.
 
1981.02.02.
 
273
2627
1959.07.22.
 
1977.12.31.
 
274
2628
1959.08.31.
 
1978.04.10.
 
275
2629
1959.02.28.
 
1977.12.31.
Az első acélvázas kocsi, eltérő tengelyvezetéssel
Az összes acélvázasított kocsi zárt kivitelű volt.

2700-as kocsik (BVVV H típus)

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BVVV psz.
BSzKRt. psz.
acélvázasítva
eladva
ikresítve
selejtezve
megjegyzés
276
2700
Z. 1960.08. 
 
 
1977.01.01
szólókocsi maradt
277
2701
 
 
 
1963.08.21.
Szegedre került, de forgalomba nem állt. Selejtezve 1964.12.30. 
278
2702
Z. 1959.05.30.
 
1973.09.25.
2070
1981.04.01.
 
279
2703
Ny. 1957.05.24.
 
1970.12.22.
2050
1981.01.04.
 
280
2704
Ny. 1957.09.03.
 
1969.06.19.
2042
1984.09.01.
 
281
2705
 
 1965.10.15.
SzKV 703 (A)
 
1977.05.10.
FVV leállítva: 1963.09.05.
csuklós motorkocsivá alakítva a 2857-tel
282
2706
Z. 1960.03.31.
 
1973.09.25.
2071
1981.04.01.
 
283
2707
Z. 1959.04.30.
 
1972.08.13.
2060
1980.09.22.
 
284
2708
 
 
 
1963.08.21.
 Szegedre került, de forgalomba nem állt. Selejtezve 1964.12.30.
285
2709
Z. 1959
 
1973.12.23.
2074
1984.09.01.
 
286
2710
Ny. 1957.09.13.
 
1963.11.30.
2024
1980.09.30.
 
287
2711
Ny. 1958.04.24.
 
1969.11.12.
2046
1980.09.30.
 
288
2712
Ny. 1957.05.31.
 
1963.03.09.
2004
1980.10.24.
 
289
2713
Ny. 1957.12.31.
 
1964.05.
2034
1981.01.04.
 
290
2714
Ny. 1957.08.07.
 
1969.06.02.
2041
1980.10.24.
 
291
2715
Ny. 1957.01.31.
 
1963.07.03.
2016
1980.09.30.
 
292
2716
 
1964.03.28.
DKV 315
 
1973.09.30.
FVV leállítva: 1962.08.
Debrecenben ikresítve a 2739 -> DKV 316-tal
üzembevételekor tolóajtót kapott
1970.04.30. közbecsatolják a 4326 -> DKV 159-es pótkocsit
293
2717
 
1964.10.13.
SzKV 701 (A)
 
1975.06.30.
FVV leállítva: 1964.01.18.
csuklós motorkocsivá alakítva a 2797-tel
294
2718
Z. 1960.07.
 
1972.07.01.
2058
1981.01.04.
 
295
2719
Z. 1959.04.25.
 
1973.02.14.
2066
1981.01.04.
 
296
2720
Ny. 1957.03.07.
 
1963.11.30.
2025
1980.09.30.
 
297
2721
 
1963.12.05.
SZKV 521
 
1973.08.24.
FVV leállítva: 1962.08.
Szegeden ikresítve a 2772 -> SzKV 522-vel
üzembevételekor csak az egyik oldali ajtósort építették be
298
2722
Ny. 1958.02.27. 
 
1963.12.05.
2026
1980.09.30.
 
299
2723
Z. 1959.03.27.
 
1973.06.05.
2068
1981.01.04.
 
300
2724
Ny. 1956.08.24 
 
1963.06.02.
2014
1980.09.30.
 
301
2725
Z. 1960.01.31.
 
1973.02.14.
2067
1981.01.04.
 
302
2726
Ny. 1956.06.22.
 
1963.03.09.
2005
1980.10.24.
 
303
2727
Ny. 1959.09.21.
 
1970.06.30.
2048
1980.10.06.
 
304
2728
Z. 1960.03.25.
 
1972.12.29.
2064
1976.02.23.
 
305
2729
Ny.1958.04.26.
 
1971.10.02.
2052
1980.10.06.
 
306
2730
Ny. 1956.06.29.
 
1970.06.30.
2049
1980.10.06.
 
307
2731
Ny. 1956.10.23.
 
1963.09.30.
2021
1980.09.30.
 
308
2732
Z. 1958.10.17.
 
 
1977.12.31.
szólókocsi maradt 
309
2733
Z. 1968.09.03.
 
1972.07.01.
2059
1981.01.04.
 
310
2734
Ny. 1956.07.25.
 
1963.09.30.
2020
1980.09.30.
 
311
2735
 
1965.06.17.
SzKV 702 (A)
 
1976.11.18.
FVV leállítva: 1964.07.02.
csuklós motorkocsivá alakítva a 2763-mal
312
2736
Ny.
 
1964.05.
2035
1981.01.04.
 
313
2737
Ny. 1957.10.17.
 
1963.12.28.
2031
1980.09.30.
 
314
2738
Z. 1959.05.25.
 
1973.06.05.
2069
1981.01.04.
 
315
2739
 
1964.03.28.
DKV 316
 
1973.09.30.
FVV leállítva: 1962.10.
Debrecenben ikresítve a 2716 -> DKV 315-tel
üzembevételekor tolóajtót kapott
1970.04.30. közbecsatolják a 4326 -> DKV 159-es pótkocsit
316
2740
Ny. 1957.09.17. 
 
1969.09.19.
2043
1984.09.01.
 
317
2741
Z.
 
 
1977.01.01.
szólókocsi maradt
318
2742
Ny. 1957.10.31.
 
1963.12.50.
2027
1980.09.30.
 
319
2743
Z.
 
 
1977.01.01.
 szólókocsi maradt
320
2744
Ny. 1956.08.08.
 
1963.03.29.
2006
1980.09.30.
 
321
2745
Z.
 
1972.12.29.
2065
1976.02.23.
 
322
2746
Z.
 
1972.04.07.
2054
1981.01.04.
 Az első zártperonos ikerpár a sorozatban
323
2747
Ny. 1956.09.30.
 
1963.07.27.
2018
1980.10.22.
 
324
2748
 Ny. 1956.10.11.
 
1970.12.22.
2051
1981.01.04.
 
325
2749
 Ny. 1956.05.31.
 
1963.05.01.
2010
1980.09.30.
 
326
2750
 
1965.03.11.
SzKV 523
 
1973.07.
FVV leállítva: 1964.05.12.
Szegeden ikresítve a 2760 -> SzKV 524-gyel
üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott
327
2751
 
 
 
?
1972.12.30.: tanulókocsi 7610
328
2752
Z.
 
 
1977.01.01.
szólókocsi maradt
329
2753
Z.
 
1973.10.02.
2072
1981.04.01.
 
330
2754
Z.
 
1972.04.07.
2055
1981.01.04.
 Az első zártperonos ikerpár a sorozatban
331
2755
Ny. 1958.04.19.
 
1968.07.05.
2037
1980.06.09.
 
332
2756
Ny. 1957.12.30.
 
1969.06.02.
2040
1980.10.24.
 
333
2757
Ny. 1957.02.28.
 
1963.07.03.
2017
1980.09.30.
 
334
2758
Ny. 1957.09.27.
 
1963.11.03.
2022
1980.09.30.
 
335
2759
Ny. 1957.06.29.
 
1963.12.29.
2029
1980.09.30.
 
336
2760
 
1965.03.11.
SzKV 524
 
1973.07.
 FVV leállítva: 1964.05.12.
Szegeden ikresítve a 2750 -> SzKV 523-mal
üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott
337
2761
Z. 1958.09.26.
 
1972.08.13.
2061
1980.09.22.
1961.06.14. - 1962.06.26. Debrecennek kölcsönadva (DKV 251
338
2762
Ny. 1958.03.29.
 
1969.11.12.
2047
1980.09.30.
 
339
2763
 
1965.06.17.
SzKV 702 (B)
 
1976.11.18.
 FVV leállítva: 1964.05.12.
csuklós motorkocsivá alakítva a 2735-tel
340
2764
Z.
 
1973.12.32.
2075
1984.09.01.
 
341
2765
Z. 1958.08.25
 
 
1977.01.01.
1961.06.14. - 1962.10.11. Debrecennek kölcsönadva (DKV 252)
A BKV-nál szólókocsi maradt
342
2766
Z.
 
1972.05.22.
2056
1981.01.04.
 
343
2767
Ny. 1956.08.04.
 
1963.03.29.
2007
1980.09.30.
 
344
2768
Ny. 1956.08.04.
 
1963.06.02.
2015
1980.09.30.
 
345
2769
Ny. 1956.07.14.
 
1963.06.01.
2012
1980.09.30.
 
346
2770
Z. 1959.04.18.
 
1973.10.02.
2073
1981.04.01.
1961.06.14. - 1962.11.05. Debrecennek kölcsönadva (DKV 253)
347
2771
Z.
 
1972.05.22.
2057
1981.01.04.
 
348
2772
 
1963.12.05.
SZKV 522
 
1973.08.24.
FVV leállítva: 1962.10.
Szegeden ikresítve a 2721 -> SzKV 521-gyel
üzembevételekor csak az egyik oldali ajtósort építették be
349
2773
Z.
 
 
?
1972.12.30.: tanulókocsi 7611
350
2774
Ny.
 
1963.06.01.
2013
1980.09.30.
 
351
2775
Z.
 
 
?
1972.12.30.: tanulókocsi 7612
352
2776
 Ny. 1956.08.31.
 
1963.02.07.
2001
1980.09.30.
 
353
2777
Z. 1958.08.26.
 
1972.09.22.
2062
1981.01.04.
1961.06.14. - 1962.11.05. Debrecennek kölcsönadva (DKV 254)
354
2778
Z.
 
1972.09.22.
2063
1981.01.04.
 
355
2779
Ny. 1956.09.25. 
 
1968.07.05.
2036
1980.06.09.
 
356
2780
Ny. 1957.07.06.
 
1963.04.13.
2008
1980.09.30.
 
357
2781
Ny. 1956.08.23.
 
1969.12.19.
2044
1980.09.22.
 
358
2782
Ny. 1957.11.30.
 
1963.12.29.
2028
1980.09.30.
 
359
2783
Ny. 1957.05.31.
 
1963.04.13.
2009
1980.09.30.
 
360
2784
Ny. 1957.02.28.
 
1969.12.19.
2045
1980.09.22.
 
361
2785
Ny. 1956.12.30.
 
1963.05.01.
2011
1980.09.30.
 
362
2786
Ny. 1957.05.24.
 
1963.02.07.
2000
1980.09.30.
 
363
2787
Ny. 1957.10.31.
 
1963.12.28.
2030
1980.09.30.
 
364
2788
Ny. 1956.10.08.
 
1963.02.23.
2002
1980.07.25.
 
365
2789
Z. 1957.11.
 
 
?
Az első zártszekrényes prototípus, rövid isőre 2827-re lett számozva
1972.12.30.: tanulókocsi 7600
366
2790
Ny. 1956.09.04.
 
1964.04.16.
2032
1980.09.30.
 
367
2791
Ny. 1956.05.31.
 
1969.03.30.
2038
1980.09.30.
 
368
2792
Ny. 1956.07.30.
 
1969.03.30.
2039
1980.09.30.
 
369
2793
Ny. 1956.07.26.
 
1971.10.02.
2053
1980.10.06.
 
370
2794
Z.
 
 
?
1972.12.30.: tanulókocsi 7613
371
2795
Ny. 1958.01.16.
 
1963.11.03.
2023
1980.09.30.
 
372
2796
Ny. 1956.07.21.
 
1964.04.16.
2033
1980.09.30.
 
373
2797
 
1964.10.13.
SzKV 701 (B)
 
1975.06.30.
 FVV leállítva: 1964.02.07.
csuklós motorkocsivá alakítva a 2717-tel
374
2798
Ny. 1957.12.31.
 
1963.07.27.
2019
1980.10.22.
 
375
2799
 Ny. 1956.10.19.
 
1963.02.23.
2003
1980.07.25.
 
Ny - nyitott kivitel (lecsapható ajtós)
Z - zárt kivitel (tolóajtós, paravánfalas)

BVVV 2800-as kocsik (K típus)

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BVVV psz.
BSzKRt. psz.
eladva
selejtezve
megjegyzés
376
2800
 
1972.12.30.
 
377
2801
 
1972.12.30.
 
378
2802
 
1972.12.23.
 
379
2803
 
1972.12.23.
 
380
2804
1962.07.
DKV 257
1963.10.17.
DKV 311
1973.12.31.
FVV leállítás: 1962.07.
1963.10.17. ikresítve a 2825 -> DKV 258 -> DKV 312-vel
1967-ben közbecsatolva a 4600 -> DKV 160-as pótkocsi
Ez volt az első pótkocsis szerelvény, a 6-os vonalra került.
381
2805
 
1977.01.01.
 
382
2806
 
1977.01.01.
 
383
2807
 
1972.12.23.
 
384
2808
 
1972.12.23.
 
385
2809
 
1972.12.23.
 
386
2810
 
1976.07.01.
 
387
2811
 
1976.07.01.
 
388
2812
1965.12.
DKV 2812
1967.06.01.
DKV 325
1973.09.30.
FVV leállítás: 1965.12.
1967.06.01. ikresítve a 2835 -> DKV 2835 -> DKV 326-tal
1970-ben közbecsatolva a 4414 -> DKV 167-es pótkocsi
389
2813
 
1971.07.01.
 
390
2814
1966.03.11.
SzKV 527
1975.04.25.
FVV leállítás: 1965.07.
ikresítve a 2826 -> SzKV 528-cal
üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott
391
2815
 
1972.12.30.
 
392
2816
 
1976.07.01.
 
393
2817
 
1971.07.01.
 
394
2818
 
1972.12.30.
 
395
2819
 
1976.07.01.
 
396
2820
1965.12.13.
SzKV 525
1973.03.
FVV leállítás: 1965.05.
ikresítve a 2845 -> SzKV 526-tal
üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott
397
2821
 
1976.07.01.
 
398
2822
 
1971.07.01.
 
399
2823
1965.12.
DKV 2823
1967.10.23.
DKV 331
1974.03.31.
FVV leállítás: 1965.12.
1967.10.23. ikresítve a 2829 -> DKV 259 -> DKV 332-vel
1971.07.29.: közbecsatolva a 4418 -> DKV 168-as pótkocsi
400
2824
1966.10.10.
SzKV 704 (A)
1977.05.10.
FVV leállítva: 1965.10.
csuklós motorkocsivá alakítva a 2836-tal
401
2825
1962.07.
DKV 258
1963.10.17.
DKV 312
1973.12.31.
FVV leállítás: 1962.07.
1963.10.17. ikresítve a 2804 -> DKV 257 -> DKV 311-gyel
1967-ben közbecsatolva a 4600 -> DKV 160-as pótkocsi
Ez volt az első pótkocsis szerelvény, a 6-os vonalra került.
402
2826
1966.03.11.
SzKV 528
1975.04.25.
FVV leállítás: 1965.07.
ikresítve a 2814 -> SzKV 527-tel
üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott
403
2827
 
1977.12.31.
acélvázasítva: 1957.11.30., rövid időre 2789-es pályaszámot kapott
404
2828
 
1976.07.01.
 
405
2829
1962.07.
DKV 259
1967.10.23.
DKV 332
1974.03.31.
FVV leállítás: 1962.07.
1967.10.23. ikresítve a 2823 -> DKV 2823 -> DKV 331-gyel
1971.07.29.: közbecsatolva a 4418 -> DKV 168-as pótkocsi
406
2830
 
1971.07.01.
 
407
2831
 
1971.07.01.
 
408
2832
 
1972.12.30.
 
409
2833
 
1972.12.23.
 
410
2834
 
1948.03.
háborús sérült
411
2835
1966.01.
DKV 2835
1967.06.01.
DKV 326
1973.09.30.
FVV leállítás: 1965.12.
1967.06.01. ikresítve a 2812 -> DKV 2812 -> DKV 325-tel
1970-ben közbecsatolva a 4414 -> DKV 167-es pótkocsi
412
2836
1966.10.10.
SzKV 704 (B)
1977.05.10.
FVV leállítva: 1965.10.
csuklós motorkocsivá alakítva a 2824-gyel
413
2837
 
1976.07.01.
 
414
2838
 
1972.12.23.
 
415
2839
 
1972.12.23.
 
416
2840
 
1976.07.01.
 
417
2841
 
1977.01.01.
 
418
2842
 
1971.07.01.
 
419
2843
 
1972.12.23.
 
420
2844
 
1977.01.01.
acélvázasítva: 1957.08.31.
421
2845
1965.12.13.
SzKV 526
1973.03.
1939-ben kettősfeljárósítva
FVV leállítás: 1965.05.
ikresítve a 2820 -> SzKV 525-tel
üzembevételekor billenő ablakokat és tolóajtót kapott
422
2846
 
1977.01.01.
acélvázasítva: 1957.08.31.
423
2847
 
1972.12.23.
 
424
2848
 
1971.07.01.
 
425
2849
 
1972.12.23.
 
426
2850
 
1972.12.23.
 
427
2851
 
1971.07.01.
 
428
2852
1966.01.
DKV 2852
1967.08.06.
DKV 327
1972.05.:
DKV 317II
1974.12.31.
FVV leállítás: 1965.12.
1967.08.06. ikresítve a 2856 -> DKV 2856 -> DKV 328-cal
1970-ben a párja ütközött, az ikerkocsit szétszedték,
1970.04.07.: a 2608 -> DKV 318-cal ikresítették, 
ekkor a 4440 -> DKV 169 pótkocsi lett középre csatolva.
1972.05.: átszámozva DKV 317II-re,
1973.09.30.: a párja a 2618 -> DKV 313 lett
közbenső pótkocsija ekkor a 4440 -> DKV 169 maradt
429
2853
 
1976.07.01.
 
430
2854
 
1971.07.01.
 
431
2855
 
1971.07.01.
 
432
2856
1965.12.
DKV 2856
1967.08.06.
DKV 328
1970.01.22.
FVV leállítás: 1965.04.
1967.08.06. ikresítve a 2852 -> DKV 2852 -> DKV 327-tel
1970-ban ütközött a 2614 -> DKV 317-tel, selejtezve
433
2857
1965.10.15.
SzKV 703 (B)
1977.05.10.
FVV leállítva: 1965.04.
csuklós motorkocsivá alakítva a 2705-tel
434
2858
 
1976.07.01.
 
435
2859
 
1980.06.18.
pályaszámtömörítés: 2859 -> 2834II
1968.04.03.: ikresítve a 3001-gyel, 2910II -> 3064 -> 3065II-ös pályaszámon.

2900-as kocsik (BVVV L típus)

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BVVV psz.
BSzKRt. psz.
ikresítés
selejtezés
megjegyzés
436
2900
1962.08.31.
2993
 
1956-62: hegyipályásra átépítve.
Leállítva: 1980.06.12.
1987-től múzeumi példány, BVVV 436-os pályaszámon
437
2901
1960.10.17.
2951
1980.06.09.
 
438
2902
1962.05.30.
2979
1980.06.17.
 
439
2903
1962.02.12.
2963
1977.12.27.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
440
2904
1962.12.29.
2999
1980.06.17.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
441
2905
1961.10.31.
2953
1980.04.28.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
442
2906
1961.12.30.
2961
1980.06.12.
 
443
2907
1962.07.24.
2985
1977.12.17.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
444
2908
1962.03.28.
2973
1979.12.17.
 
445
2909
1962.02.12.
2962
1977.12.27.
 
446
2910
1961.10.17.
2950
1980.06.09.
 
447
2911
1962.08.30.
2989
1980.03.07.
 
448
2912
1962.11.16.
2995
1978.02.07.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
449
2913
1962.06.
2981
1977.01.01.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
450
2914
1962.08.
2987
1977.07.01.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
451
2915
1961.12.30.
2960
1980.06.12.
 
452
2916
1962.08.31.
2992
1980.06.12.
 
453
2917
1962.11.27.
2996
1980.06.16.
 
454
2918
1962.03.09.
2971
1980.06.16.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
455
2919
1961.11.30.
2957
1980.06.12.
 
456
2920
1962.03.28.
2972
1979.21.17.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
457
2921
1962.08.31.
2991
1980.03.08.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
458
2922
1962.11.16.
2994
1978.02.07.
 
459
2923
1962.12.29.
2998
1980.06.17.
 
460
2924
1962.03.09.
2969
1980.06.17.
 
461
2925
1962.11.27.
2997
1980.06.16.
 
462
2926
1962.04.27.
2975
1977.12.27.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
463
2927
1962.05.25.
2977
1977.12.30.
 
464
2928
1962.03.23.
2970
1980.16.16.
 
465
2929
1962.08.31.
2990
1980.03.08.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
466
2930
1962.05.30.
2978
1980.06.17.
 
467
2931
1962.02.23.
2967
1977.12.17.
 
468
2932
1962.03.09.
2968
1980.06.17.
 
469
2933
1961.10.31.
2952
1980.04.28.
 
470
2934
1962.08.30.
2988
1980.03.07.
 
471
2935
1962.02.16.
2965
1980.04.28.
 
472
2936
1961.11.30.
2955
1980.03.07.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
473
2937
1962.04.27.
2974
1977.12.27.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
474
2938
1962.05.25.
2976
1977.12.30.
 
475
2939
1962.06.
2980
1977.01.01.
 
476
2940
1961.11.30.
2956
1980.06.12.
 
477
2941
1962.02.23.
2966
1977.12.17.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
478
2942
1962.07.24.
2984
1977.12.17.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
479
2943
1961.12.27.
2959
1977.01.01.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
480
2944
1962.02.16.
2964
1980.04.28.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
A '80-as évek közepén Hollandiába került.
481
2945
1962.06.30.
2982
1980.06.17.
 
482
2946
1961.12.27.
2958
1977.01.01.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
483
2947
1961.11.30.
2954
1980.03.07.
 
484
2948
1962.08.
2986
1977.11.04.
1956-62: hegyipályásra átépítve.
485
2949
1962.06.30.
2983
1980.06.17.
 

3000-es kocsik (BVVV 1914. évi típus)

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BVVV psz.
BSzKRt. psz.
ikresítés
selejtezés
megjegyzés
486
3000
1968.10.22.
3060
1980.06.18.
 
487
3001
1968.04.03.
2911II -> 3065 -> 3064II
1980.06.18.
párja a 2859 -> 2834II -> 2910II -> 3064 -> 3065II-ös pályaszámú kocsi
488
3002
1967.12.02.
2905II -> 3055
1980.06.18.
 
489
3003
1968.02.05.
2906II -> 3056
1980.06.18.
 
490
3004
1968.03.23.
2909II -> 3059
1977.03.29.
 
491
3005
1968.08.26.
3062
1980.06.18.
 
492
3006
1967.12.02.
2904II -> 3054
1980.06.18.
 
493
3007
1968.08.26.
3063
1980.06.18.
 
494
3008
1967.09.27.
2902II -> 3052
1980.06.12.
 
495
3009
1968.03.23.
2908II -> 3058
1977.03.29.
 
496
3010
1968.02.05.
2907II -> 3057
1980.06.18.
 
497
3011
1968.10.22.
3061
1980.06.18.
 
498
3012
1966.12.10.
2900II -> 3050
1980.06.09.
 
499
3013
1967.09.27.
2903II -> 3053
1980.06.12.
 
500
3014
1966.12.10.
2901II -> 3051
1980.06.09.
 
Az ikresítéskori második átszámozás a 1968.09.13.-én történt. A 3064+65-ös pályaszámcseréje 1969.09.30-án történt.

Készítette: Németh Zoltán Ádám