A BKVT Q típusú villamosainak állománya

Hatablakos kocsik:

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

BKVT psz. és típus
Gyártó
Pótkocsivá építés
Pótkocsi psz.
Eladás
Selejtezés
91 C
Schlick 1896.
1925. 
5400
-
1944.
92 C
Schlick 1896.
1925.
5401
1955: MÁV GV Békéscsaba Ck 205 
...
93 C
Schlick 1896.
1925.
5402
1954: ONV
...
94 C
Schlick 1896.
1925.
5403
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 214
...
95 C
Schlick 1896.
1925.
5404
-
1950.
96 C
Schlick 1896.
1925.
5405
1955: MÁV GV Békéscsaba Ck 201 
...: B 52.001
Tótkomlóson kiállítva, 2001.04.05. elszállítva Királyrétre
97 C
Schlick 1896.
1925.
5406
1954: ONV
...
98 C
Schlick 1896.
1925.
5407
1941 után ikerpótkocsi az 5408-cal
1949: BHÉV 5407
1952: FVV 5407
1954: ONV
...
99 C
Schlick 1896.
1925.
5408
1941 után ikerpótkocsi az 5407-tel
1949: BHÉV 5408
1952: FVV 5408
1954: ONV
...
100 C
Schlick 1896.
1925.
5409
1955: MÁV GV Békéscsaba Ck 206
...
101 C
Schlick 1897.
1925.
5410
-
1953.
102 C
Schlick 1897.
1925.
5411
1954: ONV
...
103 C
Schlick 1897.
1925.
5412
1954: FVV leállítja
1955: DKV 137
1969. 
104 C
Schlick 1897.
1925.
5413
-
1953.
105 C
Schlick 1897.
1925.
5414
-
1953.
106 C
Schlick 1897.
1925.
5415
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 215
...
107 C
Schlick 1897.
1925.
5416
-
1945.
108 C
Schlick 1897.
1925.
5417
-
1954.
109 C
Schlick 1897.
1925.
5418
1955: MÁV GV Szeged Cak 208
...
110 C
Schlick 1897.
1925.
5419
1955: MÁV GV Békéscsaba Ck 202
...
111 C
Schlick 1897.
1925.
5420
1954: FVV leállítás
1955: DKV 136
1957: DKV 54
1958: vezérlőpótkocsi (párja a hatablakos ex 1362 -> DKV 53)
1969.
112 C
Schlick 1897.
1925.
5421
-
1942.
113 C
Schlick 1897.
1925.
5422
1955: MÁV GV Szeged Cak 209
...
114 C
Schlick 1897.
1925.
5423
1955: MÁV GV Békéscsaba Ck 203
...
115 C
Schlick 1897.
1925.
5424
-
1954.
116 C
Schlick 1897.
1925.
5425
1941 után ikerpótkocsi az 5426-tal
1949: BHÉV P 5425
1952: FVV 5425
1954: ONV
...
117 C
Schlick 1897.
1925.
5426
1941 után ikerpótkocsi az 5425-tel
1949: BHÉV P 5426
1952: FVV 5426
1954: ONV
...
118 C
Schlick 1897.
1925.
5427
-
1954.
119 C
Schlick 1897.
1925.
5428
1955: MÁV GV Szeged Cak 210
...
120 C
Schlick 1897.
1925.
5429
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 216
...
131 C
Schlick 1897.
1927.
5430
-
1954.
132 C
Schlick 1897.
1927.
5431
-
1950.
133 C
Schlick 1897.
1927.
5432
1955: MÁV GV Kecskemét Cak 225
...
134 C
Schlick 1897.
1927.
5433
-
1944.
135 C
Schlick 1897.
1927.
5434
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 217
...
136 C
Schlick 1897.
1927.
5435
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 221
...
137 C
Schlick 1897.
1927.
5436
-
1942.
138 C
Schlick 1897.
1927.
5437
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 218
...: Ba 42
Nagycenken
139 C
Schlick 1897.
1927.
5438
1955: MÁV GV Békéscsaba: Ck 204
...: B 22
Nagycenken
140 C
Schlick 1897.
1927.
5439
1955: MÁV GV Kecskemét Cak 223
...
401 D’
Schlick 1897.
1927.
5440
1955: MÁV GV Szeged Cak 211
...
402 D
Schlick 1897.
1927.
5441
-
1953.
403 D
Schlick 1897.
1927.
5442
1951: PKV 58
A PKV 11*-es (ex 1147*) állandó pótkocsija 1954-ig
1954 (?) 
(a 11-es felújítása után félreállítva)
404 D
Schlick 1897.
1927.
5443
1955: MÁV GV Szeged Cak 212
...
405 D
Schlick 1897.
1927.
5444
-
1941.
406 D
Schlick 1898.
1927.
5445
1955: MÁV GV Szeged Cak 207
...
407 D
Schlick 1898.
1927.
5446
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 219
...
408 D
Schlick 1898.
1927.
5447
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 222
...
409 D
Schlick 1898.
1927.
5448
1954: MÁV GV Békéscsaba Cak 213
...
410 D
Schlick 1898.
1927.
5449
-
1942.
411 D
Schlick 1898.
1927.
5450
1954: ONV
...
412 D’
Schlick 1898.
1927.
5451
-
1954.
413 D’
Schlick 1898.
1927.
5452
1954: PKV 61*
vezérlőpótkocsi a PKV 11*-hez (ex 1147*-es)
1960: DKV 96*
(a párja DKV 95* lett)
1965.
414 D’
Schlick 1898.
1927.
5453
1955: MÁV GV Kecskemét Cak 224
... 
415 D’
Schlick 1898.
1927.
5454
1954: ONV
...
416 D’
Schlick 1898.
1927.
5455
-
1954.
417 D’
Schlick 1898.
1927.
5456
-
1949.
418 D’
Schlick 1898.
1927.
5457
1954: ONV 16
Szentendrén kiállítva
419 D’
Schlick 1898.
1927.
5458
1955: MÁV GV Békéscsaba Cak 220
...
420 D’
Schlick 1898.
1927.
5459
-
1949.

Négyablakos kocsik:

A közölt adatok különböző megbízhatóságú forrásokból származnak, nem tekinthetők hivatalos állományi nyilvántartásnak, az esetleges utánközlés, illetve forrásként való felhasználás következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Két hatablakos kocsi mégis van a felsorolásban, ezek azért kerültek ide, mert a BSzKRt. alatt motorkocsik maradtak.
BKVT psz. és típus
Gyártó
BSzKRt. psz.
Átszámozások
Eladás
Selejtezés
141 M
Schlick 1898.
1300
1948: 5320 pótkocsivá építve
1955: DKV 135
1963.
142 M
Schlick 1898.
1301
1949: 1360II
1955: FVV-nél leállítva
1956: DKV 53
1956: DKV 73
1958: DKV 36 ikresítve a 38-assal (ex 1352)
1964.
143 M
Schlick 1898.
1302
-
-
1941.
144 M
Schlick 1898.
1303
-
1949: DKV 42
1952: DKV 43 a 44-essel (ex 5315) vezérlőpótos szerelvényként közlekedett
1955: DKV 44
1958: DKV 74 (*)
egyes források szerint időközben a 44-es kocsirész az ex-MKV 38-cal (ex-1312) fel lett cserélve
1963. (?)
145 M
Schlick 1898.
1304
1947: 5323 pótkocsivá építve
-
1957.
146 M
Schlick 1898.
1305
1947: 5324 pótkocsivá építve
-
1956.
147 M
Schlick 1898.
1306
1949: 1361II
1955: az FVV-nél leállítva
1956: DKV 51 vezérlőpótos szerlevény, pótkocsija DKV 52  (ex 1316 -> 5334 -> 5321 -> DKV 134).
1961. 
148 M
Schlick 1898.
1307
1949: 1362II
-
1956.
149 M
Schlick 1898.
1308
1948: 5327 pótkocsivá építve
1957: 8035 tartózkodókocsi
-
1963. 
1963-ban megkezdték a tartózkodókocsik selejtezését
150 M
Schlick 1898.
1309
-
1949: DKV 41
1952: a J típusú DKV 42-essel (ex 5317) vezérlőpótos szerelvényként közlekedett
1958: DKV 71 motorkocsivá visszaalakítva (más forrás szerint maradt a J kocsijával kapcsolva)
1959.
151 M
Schlick 1898.
1310
1948: 5329 pótkocsivá építve
1957: DKV 140
1968.
152 M
Schlick 1898.
1311
1948: 5330 pótkocsivá építve
1956: FVV-nél leállítva
1957: SzKV 5330
1958.
153 M
Schlick 1898.
1312
1949: 1363II
1950: MVV 38
1954: Debrecenbe átadásra kerül
1954. (?)
154 M
Schlick 1898.
1313
-
-
1945.
155 M
Schlick 1898.
1314
1948: 5332 pótkocsivá építve
1951: 5322
1955: DKV 49 ikerkocsivá felszerelve a (ex 1321 ->) DKV 50-nel, áramszedő csak a 49-esen
1958: DKV 79
1967.
156 M
Schlick 1898.
1315
1949: 1364II
-
1956.
157 M
Schlick 1898.
1316
1948: 5334 pótkocsivá építve
1951: 5321
1955: DKV 134
1956: DKV 52 vezérlőpótkocsi a DKV 51-gyel (1306 -> 1361II-gyel)
1961.
158 M
Schlick 1898.
1317
1948: 5335 pótkocsivá építve
1951: 5325
1957: DKV 144
1958: DKV 60 vezérlőpótkocsi a DKV 81 -> 59-eshez (ex 1334)
1971.
159 M
Schlick 1898.
1318
1948: 5336 pótkocsivá építve
1951: 5326
1955: MKV 120
1960.
160 M
Schlick 1898.
1319
-
-
1945.
421 D
hatablakos
Ganz 1898.
1320
1949: 1365II
-
 ?
422 E
Ganz 1898.
1321
1948: 5338 pótkocsivá építve
1951: 5318II
1955: DKV 50 ikerkocsivá felszerelve a (ex 1314 ->) DKV 49-cel
1958: DKV 80
1967.
423 E
Ganz 1898.
1322
-
-
1945.
424 E
Ganz 1898.
1323
1948: 5339
pótkocsivá építve
1951: 5319II
1955: DKV 46 vezérlőpótkocsi, a DKV 54 -> 45 (ex 1173) N típusú motorkocsival
1958: DKV 76, párja 75-ös lett.
1969.
425 E
Ganz 1898.
1324
-
-
1955.
426 E
Ganz 1898.
1325
-
-
1955.
427 E
Ganz 1898.
1326
-
-
1956.
428 E
Ganz 1898.
1327
1948: 5337
pótkocsivá építve
1951: 5328
-
1956.
429 E
Ganz 1898.
1328
-
-
1945.
430 E
Ganz 1898.
1329
1949: 1323II
-
1955.
431 E
Ganz 1898.
1330
1949: 1327II
-
1956.
432 E
Ganz 1898.
1331
1949: 1328II
-
1955.
433 E
Ganz 1898.
1332
1949: 1329II
1957: DKV 85
1958: DKV 43
1960.
434 E
Ganz 1898.
1333
1949: 1300II
1956: 7400II
-

1963-ban még megvolt
435 E
Ganz 1898.
1334
1949: 1301II
1957: DKV 81
1958: DKV 59 vezérlőpótkocsis szerelvény, pótkocsija DKV 144 -> 60 (ex 1317)
1971.
436 E
Ganz 1898.
1335
-
-
1945.
437 E
Ganz 1898.
1336
1949: 1302II
1956: 7401II
-

1963-ban még megvolt
438 E
Ganz 1898.
1337
-
-
1947. 
Elégett.
439 E
Ganz 1898.
1338
1949: 1303II
1957: DKV 80
1958: DKV 40 (*)
1963. (?)
440 E
Ganz 1898.
1339
1949: 1304II
1957: DKV 82
1958: DKV 69 ikresítve a DKV 84  -> 70-essel (ex 1357)
1971.
441 E
Ganz 1898.
1340
1949: 1305II
1956. FVV-nél leállítva
1957: SzKV 40
1967: pályaszolgálat
1970.
442 E’
Ganz 1898.
1341
1949: 1306II
-
1956.
443 E’
Ganz 1898.
1342
-
-
1945.
444 E’
Ganz 1898.
1343
1949: 1307II
1956. FVV-nél leállítva
1957: DKV 76
1958: DKV 37
1959: szakszolgálati motorkocsi
 1969.
445 E’
Ganz 1898.
1344
1949: 1308II
1957: DKV 83
1958: DKV 42
1963.
446 E’
Ganz 1898.
1345
-
-
1947. 
Elégett.
447 E’
Ganz 1898.
1346
-
-
1947. 
Elégett.
448 E’
Ganz 1898.
1347
1949: 1309II
1956: 7402
-

1963-ban még megvolt
449 E’
Ganz 1898.
1348
-
-
1945.
450 E’
Ganz 1898.
1349
1949: 1310II
1957: DKV 74
1958: DKV 44 a 45-össel (ex 1350) összekapcsolva
1963.
451 E’
Ganz 1898.
1350
1949: 1311II
1957: DKV 75
1958: DKV 45 a 44-essel (ex 1349) összekapcsolva
1963.
452 E’
Ganz 1898.
1351
1949: 1312II
-
1956.
453 E’
Ganz 1898.
1352
1949: 1313II
1957: DKV 77
1958: DKV 38 a 36-ossal (ex 1301) ikresítve
1964.
454 E’
Ganz 1898.
1353
1949: 1314II
1957: DKV 79
1958: DKV 41
1963.
455 E’
Ganz 1898.
1354
1949: 1315II
1956. FVV-nél leállítva
1957: SzKV 41
1967: pályaszolgálat
1968.
456 E’
Ganz 1898.
1355
1949: 1316II
1957: DKV 78
1958: DKV 39
1960.
457 E’
Ganz 1898.
1356
1949: 1317II
-
1955.
458 E’
Ganz 1898.
1357
1949: 1318II
1957: DKV 84
1958: DKV 70 ikresítve a DKV 82  -> 69-essel (ex 1339)
1971.
459 E’
Ganz 1898.
1358
1949: 1319II
-
1956.
460 E’
Ganz 1898.
1359
-
-
1947. 
Elégett.
461 E’
Ganz 1898.
1360
1949: 1320II
1956.
462 D’
Ganz 1898.
1361
1949: 1321II
-
1956. ?
463 D
hatablakos
Ganz 1898.
1362
1949: 1322II
1956: DKV 53
1958: vezérlőpótkocsis szerelvény, pótkocsija ex 5420 -> DKV 54
1969.
484 D
Schlick 1899.
1363
1949: 1340II
ikresítve az ex 1390-nel
1950: 1410II
1958: DKV 67
1965.
485 D
Schlick 1899.
1364
1947: 5347
pótkocsivá építve
(1956: DKV "153"
Az átvétel elmaradt.)
1956.
486 D
Schlick 1899.
1365
-
1949: MDV 57
1954: Debrecennek átadva "132"-es kijelölt pályaszám, valószínűleg forgalomba nem állt
1954. (?)
487 D
Schlick 1899.
1366
1947: 5349
pótkocsivá építve
1956: FVV-nél leállítva
1957: DKV 150
1969.
488 D
Schlick 1899.
1367
1947: 5350
pótkocsivá építve
1956.
489 D
Schlick 1899.
1368
1947: 5351
pótkocsivá építve
1955: MKV 124
1961.
490 D
Schlick 1899.
1369
1949: 1334II
ikresítve az ex 1381-gyel
1950: 1404II
1958: FVV-nél leállítva
1959: DKV 91
1961.
491 D
Schlick 1899.
1370
1948: 5353
pótkocsivá építve
1955: MKV 125
1960.
492 D
Schlick 1899.
1371
1949: 1336II
1950: 1406II
ikresítve az ex 1372-vel
1958: FVV-nél leállítva
1959: SzKV 319
1960: SzKV 419
1970.
493 D
Schlick 1899.
1372
1949: 1337II
1950: 1407II
ikresítve az ex 1371-gyel
1958: FVV-nél leállítva
1959: SzKV 320
1960: SzKV 420
1970. 
494 D
Schlick 1899.
1373
1949: 1338II
ikresítve az ex 1387-tel
1950: 1408II
1958: DKV 83
1971.
495 D
Schlick 1899.
1374
1948: 5357
pótkocsivá építve
1951: 5355
1955: MKV 121
1960.
496 D
Schlick 1899.
1375
1948: 5358
pótkocsivá építve
1951: 5352
1957: DKV 134
1963.
497 D
Schlick 1899.
1376
1947: 5359
pótkocsivá építve
1951: 5354
1956: 8036
tartózkodókocsi
(1956: DKV "152"
Az átvétel elmaradt)
1966.? 
1963-ban megkezdték a tartózkodókocsik selejtezését
498 D
Schlick 1899.
1377
1948: 5360 pótkocsivá építve
1951: 5340
1957: DKV 141
1967.
499 D’
Schlick 1900.
1378
-
-
1945.
500 D
Schlick 1900.
1379
1948: 5362 pótkocsivá építve
1951: 5332II
1957: DKV 132
1967.
501 D
Schlick 1900.
1380
-
-
1945.
502 D
Schlick 1900.
1381
1949: 1335II
ikresítve az ex 1369-cel
1950: 1405II
1958: FVV-nél leállítva
1959: DKV 92
1961.
503 D
Schlick 1900.
1382
1949: 1414II
ikresítve az ex 1383-mal
-
1958. 
(pályaszám felújítás a SzVV 11+12-höz)
504 D
Schlick 1900.
1383
1949: 1415II
ikresítve az ex 1382-vel
-
 1958. 
(pályaszám felújítás a SzVV 11+12-höz)
505 D’
Schlick 1900.
1384
1946: 8026 fedett csarnoki kocsi
 8139 nyitott lowry
1952: 8637
-

1963-ban még megvan
506 D’
Schlick 1900.
1385
1949: 5366 pótkocsivá építve
1951: 5345
1956: FVV-nél leállítva
1957: SzKV 5345
1964.
507 D’
Schlick 1900.
1386
1945: 8011 fedett csarnoki kocsi
 8022
8138 nyitott lowry
1952: 8636
-

1963-ban még megvan
508 D’
Schlick 1900.
1387
1949: 1339II
ikresítve az ex 1373-mal
1950: 1409II
1958: DKV 84
1971.
509 D’
Schlick 1900.
1388
1945: 8128 nyitott csarnoki kocsi
1952: 8620 nyitott lowry
-

1963-ban még megvan
510 D’
Schlick 1900.
1389
1947: 5368 pótkocsivá építve
1951: 5348
1956: FVV-nél leállítva
1957: DKV 149
1967.
511 D’
Schlick 1900.
1390
1949: 1341II
ikresítve az ex 1363-mal
1950: 1411II
1958: DKV 68
1965.
512 D’
Schlick 1900.
1391
1947: 5370 pótkocsivá építve
1951: 5342
1956: az FVV-nél leállítva
1957: DKV 151
1962.
513 D’
Schlick 1900.
1392
1948: 5371 pótkocsivá építve
1951: 5341
1957: DKV 143
1962.
514 D
Schlick 1900.
1393
1939: ikresítve az 1394-gyel (Gizi). Az átjárót a II. vh. után megszűntették.
1949: 1330II
1950: 1400II
1958: DKV 87
1964.
515 D
Schlick 1900
1394
1939: ikresítve az 1393-mal (Gizi). Az átjárót a II. vh. után megszűntették.
1949: 1331II
1950: 1401II
1958: DKV 88
1964.
516 D
Schlick 1900.
1395
-
1949: MDV 58
1954: Debrecennek átadva "133"-as kijelölt pályaszám, valószínűleg forgalomba nem állt
1956. 
517 D
Schlick 1900.
1396
1949: 1343II
ikresítve az ex 1409-cel
1950: 1413II
1958: DKV 86
1962.
518 D
Schlick 1900.
1397
1949: 5374 pótkocsivá építve
1951: 5334II
1956: FVV-nél leállítva
1957.: DKV 148
1965 után hótolóval felszerelt üzemi jármű
1965.
519 D
Schlick 1900.
1398
1947: 5375 pótkocsivá építve
1951: 5335II
1956: FVV-nél leállítva
1957: DKV 147
1962.
520 D
Schlick 1900.
1399
1948: 5376 pótkocsivá építve
1951: 5336II
1957: DKV 136
1967.
521 D
Schlick 1900.
1400
1949: 5377 pótkocsivá építve
1951: 5337II
1957: DKV 142
1967.
522 D
Schlick 1900.
1401
1948: 5378 pótkocsivá építve
1951: 5338II
1957: DKV 138
1965.
523 D
Schlick 1900.
1402
1939: ikresítve az 1403-mal (Zsuzsi). Az átjárót a II. vh. után megszűntették.
1949: 1332II
1950: 1402II
1958: FVV-nél leállítva
1959: DKV 89
1967.
524 D
Schlick 1900.
1403
1939: ikresítve az 1402-vel (Zsuzsi). Az átjárót a II. vh. után megszűntették.
1949: 1333II
1950: 1403II
1958: FVV-nél leállítva
1959: DKV 90
1967.
525 D
Schlick 1900.
1404
1940-től 1942-ig ikresítve az 1405-tel.
1947: 5379 pótkocsivá építve
1951: 5339II
1957: DKV 139
1963.
526 D
Schlick 1900.
1405
1940-től 1942-ig ikresítve az 1404-gyel.
1947. 
Elégett.
527 D
Schlick 1900.
1406
1947: 5381 pótkocsivá építve
1951: 5343
1955: MKV 123
1961.
528 D
Schlick 1900.
1407
-
-
1945.
529 D
Schlick 1900.
1408
1950: 1418II
ikresítve az ex 1411-gyel
-
1958. 
 (pályaszám felújítás a SzVV 13+14-hez)
530 D
Schlick 1900.
1409
1949: 1342II
ikresítve az ex 1396-tal
1950: 1412II
1958: DKV 85
1962.
531 D
Schlick 1900.
1410
1947: 5384 pótkocsivá építve
1951: 5344
1956: FVV-nél leállítva
1957: SzKV 5344
1964.
532 D
Schlick 1900.
1411
1950: 1419II
ikresítve az ex 1408-cal
-
1958. 
(pályaszám felújítás a SzVV 13+14-hez)
533 D
Schlick 1900.
1412
1948: 5386 pótkocsivá építve
1951: 5346
1957: DKV 145
1965. 
egyes források szerint 1970-ig hótolóvá alakítva használták ?
534 D
Schlick 1900.
1413
1947: 5387 pótkocsivá építve
1951: 5356
1955: MKV 122
1961.
535 D
Schlick 1900.
1414
-
-
1947. 
Elégett.
536 D
Schlick 1900.
1415
egyedi tengelytávúra építve
1949: 1366II
-
1955.
537 D
Schlick 1900.
1416
1950: 1421II
ikresítve az 1420-szal
1958: SzKV 312
1960: SzKV 412
1963.
538 D
Schlick 1900.
1417
1950: 1416II
ikresítve az ex 1418-cal
1958: SzKV 313
1960: SzKV 413
1964.
539 D
Schlick 1900.
1418
1950: 1417II
ikresítve az ex 1417-tel
1958: SzKV 314
1960: SzKV 414
1964.
540 D
Schlick 1900.
1419
1948: 5393 pótkocsivá építve
1951: 5333
1956: FVV-nél leállítva
1957: DKV 146
1967.
541 D
Schlick 1900.
1420
1949: 1470
ikresítve az ex 1416-tal
1950: 1420
1958: SzKV 311
1960: SzKV 411
1963.
542 D
Schlick 1900.
1421
-
-
1949.
543 D’
Schlick 1900.
1422
1950: 1472
ikresítve az ex 1423-mal
1950: 1422
-
1957.
544 D’
Schlick 1900.
1423
1950: 1473
ikresítve az ex 1422-vel
1950: 1423
-
1957.
545 D’
Schlick 1900.
1424
1949: 1474
ikresítve az ex 1428-cal
1950: 1426II
1958: FVV-nél leállítva
1959: SzKV 317
1960: SzKV 417
1970.
546 D’
Schlick 1900.
1425
1949: 1475
ikresítve az ex 1429-cel
1950: 1424II
1958: SzKV 315
1960: SzKV 415
1970. 
547 D’
Schlick 1900.
1426
1949: 5361 pótkocsivá építve
1951: 5331
1957: DKV 133
1968.
548 D’
Schlick 1900.
1427
-
-
1945.
549 D’
Schlick 1900.
1428
1949: 1476
ikresítve az ex 1424-gyel
1950: 1427II
1958: FVV-nél leállítva
1959: SzKV 318
1960: SzKV 418
1970. 
550 D’
Schlick 1900.
1429
1949: 1477
ikresítve az ex 1425-tel
1950: 1425II
1958: SzKV 316
1960: SzKV 416
1970.
  • ** A magas pályaszámú D típusú kocsik laternás teteje a kocsi teljes hosszában végig volt vezetve (484 fölött).

  • Összeállította: Németh Zoltán Ádám
    A vidéki városok adatai bizonytalanok. A debreceni adatok kiegészítésre kerültek Balogh László - Gara Kálmán - Végh Dezső: Debreceni villmaoskalauz (2010.) könyv adataival