Budapesti GVM-ek
pályaszám
állománybavétel
megjegyzés
200
1987.08.24.
 
201
1987.08.24.
 
202
1987.08.31.
 
203
1987.08.31.
 
204
1987.08.31.
 
205
1987.08.31.
 
206
1987.08.31.
 
207
1988.01.26.
 
208
1988.01.26.
 
209
1988.02.19.
 
210
1988.01.26.
 
211
1988.01.26.
 
212
1988.01.26.
 
213
1988.02.10.
 
214
1988.02.03.
 
215
1988.02.03.
 
216
1988.02.03.
 
217
1988.02.10.
 
218
1988.02.03.
 
219
1988.02.03.
 
220
1988.02.10.
 
221
1988.02.10.
 
222
1988.02.10.
 
223
1988.02.10.
 
224
1988.02.10.
 
225
1988.02.19.
 
226
1988.02.19.
 
227
1988.02.19.
 
228
1988.02.19.
 
229
1988.02.19.
 
230
1988.02.19.
 
231
1988.02.19.
 
232
1988.02.19.
 
233
1989.02.01.
 
234
1989.01.16.
 
235
1989.01.16.
 
236
1989.02.01.
 
237
1989.02.12.
 
238
1989.01.16.
 
239
1989.02.01.
 
240
1989.02.12.
 
241
1989.01.16.
 
242
1989.01.16.
 
243
1989.01.16.
 
244
1989.02.01.
 
245
1989.01.16.
 
246
1989.02.12.
 
247
1989.02.12.
 
248
1989.02.01.
 
249
1989.02.01.
 
250
1989.02.01.
 
251
1989.02.12.
 
252
1989.03.11.
 
253
1989.03.11.
 
254
1989.02.21.
 
255
1989.02.21.
 
256
1989.02.21.
 
257
1989.02.21.
 
258
1989.02.21.
 
259
1989.03.11.
 
260
1989.03.11.
 
261
1989.03.11.
 
262
1989.03.11.
 
263
1989.03.11.
 
264
1989.03.11.
 
265
1989.03.25.
 
266
1989.03.25.
 
267
1989.03.25.
 
268
1989.03.25.
 
269
1989.03.25.
 
270
1989.03.25.
 
271
1989.04.07.
 
272
1989.04.07.
 
273
1989.04.29.
 
274
1989.04.29.
 
275
1989.05.23.
 
276
1989.04.29.
 
277
1989.07.05.
 
278
1989.07.05.
 
279
1989.07.07.
 
280
1989.07.12.
 
281
1989.07.28.
 
282
1989.07.05.
 
283
1996.05.10.
előzőleg 199



Külföldi IK-280-as GVM trolibuszok

Szóló GVM:
pályaszám
állományba vétel
megjegyzés
Weimar 8012 -> 241
gyártva 1986.
1992.,*selejt

IK-280-asok:
pályaszám
gyártás
állománybavétel
eladva
eladva (2)
eladva (3)
megjegyzés
Weimar 8020 -> 201
1985.
*Cseljabinszk
   
Cseljabinszkban csak tartalékalkatrésznek
Weimar 8021 -> 202
1985.
*Cseljabinszk
   
Cseljabinszkban csak tartalékalkatrésznek
Weimar 8022 -> 203
1985.
     
*Selejt
Weimar 8023 -> 204
1985.
*Temesvár 38
     
Weimar 8024 -> 205
1985.
     
*Selejt
Weimar 8025 -> 206
1985.
     
*Selejt
Weimar 8026
1985.
1987.11.
Eberswalde 19
   
1991-től forgalmon kívül
1993.09.24. selejt
Weimar 8027
1985.
1987.11.
Eberswalde 20 -> 020
1995.08.28.
Temesvár 12
   
Weimar 8028 -> 207
1985.
*Cseljabinszk
   
Cseljabinszkban csak tartalékalkatrésznek
Weimar 8029 -> 208
1985.
*Cseljabinszk
   
Cseljabinszkban csak tartalékalkatrésznek
Weimar 8030 -> 209
1985.
     
*Selejt
Weimar 8031 -> 210
1985.
     
*Selejt
Weimar 8032 -> 211
1989.
*Cseljabinszk 3852
     
Weimar 8033 -> 212
1989.
*Cseljabinszk 3855
     
Weimar 8034 -> 213
1989.
*Cseljabinszk 3856
     
Suhl -> Weimar 214
1989.
*Cseljabinszk 3853
   
Suhlban nem állt forgalomba
Suhl -> Weimar 215
1989.
*Cseljabinszk 3850
   
Suhlban nem állt forgalomba
Suhl -> Weimar 216
1989.
*Cseljabinszk 3851
   
Suhlban nem állt forgalomba
Suhl -> Weimar 217
1989.
*Temesvár 39
   
Suhlban nem állt forgalomba
Suhl -> Weimar 218
1989.
*Temesvár 41
   
Suhlban nem állt forgalomba
Eberswalde 4
1985.
1985.08.
     
1992-től forgalmon kívül
1993.09.30. selejt
Eberswalde 5 -> 005
1985.
1985.08.
1995.10.05.
*Temesvár 15
     
Eberswalde 6 -> 006
1985.
1985.08.
1995.10.05.
*Temesvár 17
     
Eberswalde 7 -> 007
1985.
1985.08.
1995.08.28.
*Temesvár 9
     
Eberswalde 8 -> 008
1985.
1985.08.
     
1994-től forgalmon kívül
1995.08.15. selejt
Eberswalde 9 -> 009
1985.
1985.08.
1995.11.14.
Temesvár 27
     
Eberswalde 10 -> 010
1985.
1985.08.
     
1994-től forgalmon kívül
1995.03.22. selejt
Eberswalde 11
1985.
1986.01.
     
1992-től forgalmon kívül
1995.07.24. selejt
Eberswalde 12 -> 012
1985.
1986.02.
     
1993-tól forgalmon kívül
1995.11.08. selejt
Eberswalde 13 -> 013
1985.
1986.03.
     
1986-ban egy évig félreállítva hiba miatt. 1993-tól forgalmon kívül.
1995. 03.23. selejt
Eberswalde 14 -> 014
1985.
1986.03.
     
1993-tól forgalmon kívül
1995.11.10. selejt
Eberswalde 15 -> 015
1985.
1986.04.
1995.12.06.
Temesvár 33
     
Eberswalde 16
1985.
1986.04.
     
1991. után forgalmon kívül
1993.09.29. selejt
Eberswalde 21 -> 021
1989.
1990.04.
1998.02.06.
Cseljabinszk 3863
   
1994-95-ben baleset miatt félreállítva
Eberswalde 22 -> 022
1989.
1990.04.
2001.05.19.
***Szeged 507
     
Eberswalde 23 -> 023
1989.
1990.04.
1998.02.06.
Cseljabinszk 3862
     
Eberswalde 24 -> 024
1989.
1990.04.
1998.02.06.
Cseljabinszk 3864
     
Eberswalde 25 -> 025
1989.
1990.04.
2001.05.19.
***Szeged 506
     
Potsdam 451 -> 951
1985.
1989-ben
Hoyerswerda 951
1989.12.11.
Eberswalde 3 -> 003
1995.11.14.
Temesvár 18
 
Potsdam 452 -> 952
1985.
1990.01.20. 
Eberswalde 1 -> 001
1995.05.03. 
Temesvár 8
   
Potsdam 453 -> 953
1985.
1990.01.22.
Eberswalde 2 -> 002
1999.11.09.
**Temesvár
 
1995-től tartalék, 1997-től forgalmon kívül
Temesváron csak tartalékalkatrésznek
Potsdam 454 -> 954
1985.
1987.11.
Eberswalde 17
   
1992-től forgalmon kívül
1995.08.28. selejt
Potsdam 455 -> 955
1985.
1987.11.
Eberswalde 18 -> 018
1995.11.14.
Temesvár 20
   
Hoyerswerda 570 -> 711
1989.
*Cseljabinszk 3857
     
Hoyerswerda 571 -> 712
1989.
*Cseljabinszk 3859
     
Hoyerswerda 572 -> 713
1989.
*Cseljabinszk 3854
     
Hoyerswerda 573 -> 714
1989.
*Cseljabinszk 3860
     
Hoyerswerda 574 -> 715
1989.
Tallin 427
     
Hoyerswerda 575 -> 716
1989.
*Cseljabinszk 3861
     
Hoyerswerda 576 -> 717
1989.
Tallin 431
     
Hoyerswerda 577 -> 718
1989.
Tallin 429
     
Hoyerswerda 578 -> 719
1989.
Tallin 426
     
Hoyerswerda 579 -> 720
1989.
Tallin 430
     
Hoyerswerda 580 -> 721
1989.
*Cseljabinszk 3858
     
Hoyerswerda 581 -> 722
1989.
Tallin 428
     
ezen túl még:
156 db. (?) Szófiának 1985-1991 között (rendszertelen pályaszámokkal)
Vratsa 116
1991.
       
Vratsa 117
1991.
       
Vratsa 118
1991.
       
Vratsa 119
1991.
     
 
* - PTI (német), majd Walton (magyar) közvetítőcég
** - orosz, majd román közvetítőcég
*** - Kessler, majd magyar közvetítőcég


Összeállította: Németh Zoltán Ádám
Adatok eredetije:
Hajtó Bálint állományi adatai
Die Obus-Stadt Eberswalde
Mattis Schindler